9/1

Hej hopp! Vad har ni för er en dag som denna? Själv var jag i Borås hos tandläkaren innan, nu ikväll har jag ätit pizza och laddade precis ner sista delen av Sagan om konungens återkomst som jag ska kolla på nu. De sänder ju Sagan om ringen i TV4 på lördagar just nu, men eftersom jag har levt i någon slags LOTR-mani ända sedan jag såg Bilbo kunde jag inte hålla mig tills helgen denna gång. Tihi!!
 
Jag håller även på och försöker pilla ihop den obligatoriska årsresumén för att lägga upp på bloggen någon gång snart. Egentligen hade jag inte tänkt göra någon alls men så bläddrade jag igenom min facebook (tack tidslinjen <3) och insåg att mitt 2012 faktiskt var ganska händelserikt ändå?! Jag tog ju studenten för sjutton, bara det förtjänar ju ett helt eget inlägg nästan!!
 
 
Jag, Ida, Amanda och Elin på studenten (skrattar fortfarande åt att vi står i längdordning)
Åhhh mina fina, snart ses vi!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback