Årsresumé del 1

JANUARI
 
Då jag fyllde 18 sista söndagen innan jullovet dröjde det nästan en månad innan jag fick utnyttja min nyvunna rätt att lagligt dricka alkohol, men jag gjorde det med besked! Nypremiären av Kullaberg och jag räknar det fortfarande som en av de bästa utekvällarna hittills. Sista terminen av gymnasiet kickade igång och Stefan firade ytterligare ett halvår av allas favoritkurs persondatorer med en liten glass!
 
 
FEBRUARI
 
Käkade frukost hemma hos Stefan (äckelvarning till max!!!!)
 
 
Blev facerapad av Ali ca 4537683 gånger...
 
 
...så jag hämnades med att lägga ut vackra bilder på honom!
 
 
fist med amääääända
 
 
MARS
 
Blev morgonmänniska av okänd anledning?
 
 
Vår altan var inte helt fel den här månaden!
 
 
Kings of k-pop gjorde comeback med kvartalets bästa låt
 
Mer fezt, just detta tillfälle med Amanda, Johannes, Stefan & Alan! episka wizard sticks
 
 
APRIL
 
Klippte mig kort och blev blondin
 
 
Pluggade biologi med William, tror inte jag fick så bra betyg på det provet..
 
 
EXO gjorde debut och blev snabbt topp 5 bland mina absoluta favoriter. älskar er, bara lite ♥
 
 
Fick även köpt min balklänning sent omsider, bild på den kommer i maj månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback