blogglista

Medan jag ändå håller på och ignorerar tentan som ska in imorgon kan jag väl slänga in en totalt meningslös lista också ellerrrr
 

1. Du gör en ”Bridget Jones” och kommer till en fest och upptäcker att det bara är du som har klätt ut dig. Vad gör du?

Jag är ju en sån där extremt mesig person så jag hade väl förmodligen skämts ihjäl och gått hem. Men om någon tyckte min utklädnad var fin hade de kanske funkat!

 

2. Vad önskar du att du hade uppfunnit?

Jaa jag läste ju om Facebooks börsvärde för inte så länge sedan

 

3. Nämn tre saker som du är bra på.

Skjuta upp saker, lyssna och skriva jävligt snabbt på diverse elektroniska manicker

 

4. Om du var elitidrottare, inom vilken gren hade du varit då?

Segway-polo!

 

5. Bästa teveserie någonsin?

Jag följer inga serier faktiskt, men förra sommaren laddade jag ner fyra säsonger av Heroes och satt klistrad framför datorn i ungefär lika många dagar


6. Vilket stjärntecken är du?

Skytt.

 

7. Hur ser ditt drömboende ut?

Gangnam vore coolt, fast utan den där 150% kreditkortsskulden jag har hört är vanlig där...Nejje men. Om vi snackar för bara mig nu vill jag ha en tvåa eller trea i något fräsigt område i en riktigt stor stad, Seoul, Hong Kong, Ho Chi Minh eller liknande. Högt upp så utsikten är bra och high end så det bara skriker om det!! Ah juste disk- och tvättmaskin i själva lägenheten gärna. Man är inte så bortskämd med det som student.

 

8. Om du fick lov att hoppa in i en film och vara en av huvudpersonerna där, vilken film hade du valt och vilken huvudperson hade du velat vara?

Men Gandalf hallåååååå (vem vill inte)

 

9. Frukt eller grönsaker?

Frukt. (Jag vet att grönsaker är bättre men sch)

 

10. Vilken är den bästa veckodagen?

Det måste ju finnas en anledning till att Rebecca Black sjunger om just fredagar och att låten är så populär??

 

11. Vilken är din favorithögtid?

Julen naturligtvis, den är ju bäst i både mat/mys/stämning/tv/aktivitets-kategorin såklart. Men jag tycker påsken känns väldigt underskattad? Nästan exakt som jul ju fast utan presenter men oftast med 200% bättre väder!

 

inlägg utan bilder är tråkiga så här kommer en av mina favoritbilder på sehun hohihihodsfsjhsjhfsjhfks han är så ful min lille snuttiplutt <3333

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback