웃자

 
Jag, Anna och hennes mamma var vid Kaknästornet i onsdags och fikade
 
Då var Stockholmstrippen färdig för denna gång och jag äntrade göteborgsk mark någon gång strax före sju igår kväll. Grym, super, awesome och diverse liknande ord är vad som kan beskriva de fyra dagarna! Bästa var så klart att träffa Anna min babe och bror men också Nea och Inno förstås. Till och med Tina hann jag äntligen träffa några timmar innan mitt tåg gick!
 
Nyårsafton var lugn men ändå grymt kul, jag, Anna och Nea lagade mat, umgicks och kollade på fyrverkerier såklart. Finns ett antal bilder på min dator som nog bör stanna där...
Dagen efter, nyårsdagen, var vi verkligen inget undantag från regeln och precis som de flesta andra här i landet vaknade vi seeeeeent (14:15 ca) och startade det nya året med varsin pizza <3
 
I onsdags turistade vi oss som sagt och därefter åkte vi in till stan för att träffa Inno. Ingen hade någon idé om vad vi skulle göra så det blev ett spontant biobesök (Mammas pojkar) och därefter sushimiddag i säkert tre timmar. Haha när vi hade ätit färdigt satt vi och pratade en bra stund, sen kom vi på att vi ville ha efterrätt och därefter blev det ännu mer snack...!
 
Sammantaget har jag haft ett väldigt bra nyår och även om jag trivs bäst här på Sveriges framsida kan jag inte vänta tills jag får återse mina 08:or igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback