VT 13

 
...starts today! För mig var det upp kl. 05:00 imorse som gällde, dusch, frukost och sen iväg till skolan för att inleda denna termin med lite grammatik. Efter föreläsningen hade vi rast ända fram till 13:30 så då gick jag, Tolda och Johanna och tog en kaffe på Avenyn, härligt! Tillbaka på skolan käkade vi lunch med de andra, köpte kompendium och sen bar det av till Viktoriagatan för ett VOC/MCT-test. Har jag någonsin trott att jag var bra på engelska krossades den illusionen idag kan jag ju säga. Av 120 ord kanske jag kunde knappt hälften? USCH. Nåja, en mysig kväll hos Klara med dipp, vindruvor och diverse snacks avslutade dagen ganska bra och nu ligger jag halvt död i min säng och försöker samla kraft till att ta mig upp. Over and out.
 
ps. jag är sjuuuuuuukt trött efter att ha sovit typ 6h så detta inlägg är väldigt dåligt och inte så värst sammanhängande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback