Allsång!

 
Slängde ihop en kladdkaka såhär på kvällskvisten då mamma och Love skulle åka in till Borås och käka donken på vägen dit, så jag tänkte att jag vill minsann också ha något onyttigt (plus för att jag i alla fall vet vad min innehåller).
 
Sitter just nu bänkad framför tv:n i sällskap av en bit av min kaka och väntar på...ja kan ni gissa? Ja men Håkan såklart! Jag missade ju honom tyvärr i Slottsskogen eftersom jag hade besök då men på tv är väl inte helt fel det heller! Något jag taggar ännu mer inför är såklart Känn ingen sorg. Ingen som har sett Torka aldrig tårar utan handskar kan väl tycka illa om Adam Lundgren (min kändiscrush på honom är inte så liten den) och jag hoppas att han är minst tio gånger så grym i denna film!
 
Anledningen till Borås-besöket förresten? Min käre bror ska nämligen flytta hemifrån! Idag var det dags att skriva på några papper och någon gång i mitten på augusti bär flyttlasset iväg. Han har blivit så stor den lille skiten!!!!!!!!!!!!! Kul ändå på ett sätt eftersom vi har lite mer gemensamt nu när vi båda är lite äldre. Idag pratade vi till exempel om en eventuell resa till New York i höst. Den idén har jag då inte det minsta emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback