Desperat...

...är vad jag har känt mig de senaste timmarna! Strömmen försvann nämligen vid halv åtta-tiden och som medlem av det moderna samhället på 2000-talet är det ju alltid intressant att se hur man (inte) klarar sig då. Till råga på allt skulle ju jag och Lêna dessutom till Han Market vid åtta (ja äckligt tidigt i mitt tycke också) men när hon fortfarande inte hade dykt upp klockan tio och vår enda chans kontakt är Facebook (kräver wifi) blev jag naturligtvis orolig. Det visade sig i alla fall att hon hade fått punktering på sin moppe så det blev ingen shopping. Men helt sysslolös kommer jag ändå inte bli idag då vi i eftermiddag ska till social support och ha engelskalektion igen. Jobb på min lediga dag men vad gör det när mitt jobb är så jävla underbart? 
 
 
Min lille gris jag målade igår kväll! Dock trodde jag att det var vattenfärger så min staty blev ganska blek och glåmig jämfört med alla andras...Lêna däremot visade sig vara en expert av aldrig förut skådade mått med runt 60 (!) av dessa i sitt rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback