Vietnam-uppdatering

Hej allihopa där hemma i Sverige? Hur har ni det? Själv har jag det SUUUUUPER här i Da Nang!!

Självklart kunde min resa hit dock inte gå helt problemfritt, utan flyget från Paris lyfte två timmar försent och därmed missade jag min transfer från Hanoi. Så när jag väl anlände fick jag först vänta på bagaget i en evighet, sen hitta en ny flight plus försöka kontakta personalen på Volunteer Vietnam som stod här i Da Nang och väntade på mig.

Men allt löste sig och min första kväll i Vietnam spenderades på Mr. Viets (VV:s chef och grundare) födelsedagskalas. Det var mr. Viet, hans familj, VV:s anställda, jag och så den andre volontären, en holländsk kille vid namn Joost. Jag tror aldrig att jag har varit med om en liknande fest, vi blev serverade säkert tio rätter, skålade minst lika många gånger och mr. Viet höll ett jättefint tal.

Just nu är klockan 08:11, Joost och jag har precis ätit frukost och vid halv nio ska vi få en liten introduktion till vad det är vi ska göra resten av tiden här. Hoppas på mycket roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback