(人鱼的眼泪)

 
Chachaa bloggen :P xD ^^ här sitter jag med fågelbo på huvudet i källaren hos mamma och filosoferar. Åkte hit i torsdags då min käre bror fyllde hela 17 år. Kan ni fatta, den lille skiten?! Ja jesus, när jag var 17 var jag ju liksom vuxen ni vet bara ett år från 18 ju, men Love är fortfarande typ elva i mina ögon. Tror alla med småsyskon kan känna igen sig i den här situationen...
 
Även Elin befann sig i Skene denna helg, då nästan hela Williams familj hade dragit iväg till Bråvalla och behövde hund- slash barnvakt. Så igår spenderade vi kvällen med tacos, kortspel och prat ända till ett på natten. Även William hann jag träffa en stund då han och Tommy bara hade varit iväg över dagen för att kolla på BFMV. Skönt att se att han inte hade förändrats så mycket sen sist; utan att märka det backade han på en stor jävla sten vid infarten och drog den med sig säkert en meter...
 
 
bästa vän är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback