Midsommar

Hej bloggen! Jag vet att jag har glömt bort dig lite grann det sista, men jag har ändå massor att skriva om, jag lovar. Till exempel var det ju midsommar igår så varför inte börja med det?
 
Min midsommar blev väldigt hastigt och lustigt planerad. Tills jag kom hem från mamma i tisdags hade jag ingen aning om var/när/hur jag skulle tillbringa denna högtid, men hur det nu var hamnade jag hemma hos Cissis pojkvän och hans roomie, tillsammans med de tre ovan nämnda och ytterligare två kompisar till dem. Riktigt trevliga killar allihopa och jag hade en jättebra kväll! Dock upptäckte jag imorse att jag har fått två enorma myggbett på varsitt ben och då menar jag verkligen ENORMA. Storleksmässigt - som halva min handflata och helt stela, jag förstår inte vad som har hänt då jag inte ens kände att jag blev stucken igår. Kan det vara en allergisk reaktion kanske?? 
 
Nåja, på dagen var i alla fall jag och Cissi borta vid Trädgårdsföreningen där de bjöd på traditionellt midsommarfirande med stång, dans och hela baletten. Dock gjorde vädret (regn+kvavt och hett som bara den) att vi inte var speciellt små grodorna-sugna och istället satte vi oss på uteserveringen och tog en fika, sedan snabbt hem igen för att göra sig i ordning och koka potatis till kvällens firande. Summa summarum; jag är nöjd med min midsommar och det hoppas jag att ni andra också är!
 
 
 
 
Skulle bara skala ägget mot Albins panna...
 
 
Fint par med fin bakgrund!
 
 
Kvällens outfitta var denna gamla favorit från H&M; här är bakgrunden mindre vacker men jag försökte bara släta ut mina nyanlända affischer ok
 
 
svenne-mode initiated: blåa linser på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback