Zara//Monki

 
 
Blus Zara // Tröja Monki
 
Lite shopping så här på en helt vanlig måndag. Får väl låtsas att det är någon slags morot för att ta mig igenom resten av veckan på topp...
 
Innan det var jag med Cissi på Göteborg Wok och käkade frukostlunch då jag inte hade ätit något innan. Eller ja, snarare frukost+lunch+middag+fyra mellanmål för herregud vad jag tryckte i mig. Först en tallrik med säkert tio bitar sushi, sen en omgång av de färdiga varmrätterna och efter det lite från det bordet som man själv plockar av och ger till kocken så han steker direkt (den tallriken var pytteliten okej). Finalen fick bli glass med chokladsås och en kopp kaffe! Haha Jesus jag kan lova att det var två bollar som rullade ut från restaurangen och vidare bort mot Arkaden. En sväng på Zara och sedan vidare till Mango hann vi med innan Cissi drog till stationen för att möta sin bror som kom för att hälsa på henne! Jag fortsatte själv in i en affär eller två men det räckte ju uppenbarligen, som synes på bilderna...Löööööv the sweater, 150:- på sommarrean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback