Godnatt

Snabbt inlägg såhär minuten innan midnatt. Var hemma en sväng i Skene igår och idag, åkte efter gårdagens enda föreläsning och kom hem vid tolvtiden idag till Olofshöjd. Fetaste kassen med vårkläder fick jag med mig!!! Okej, den innehöll mest skor men fet var den likväl, så fet att jag åkte bussen från Korsvägen hem. Hahaha. Vi hade bara en föreläsning idag med så jag och Tove drog direkt till Fysiken och köttade loss på gymmet i någon timme. Känner redan nu hur träningsvärken börjar sätta sig...Nåja, väl hemkommen igen blev det min vikt i mat till middag och nu har jag precis skrivit färdigt min summary till Written Proficiency-kursen. Det betyder att jag har ledigt efter skolan imorgon och kan fika med mina vänner!! Men även att jag kommer vara väldigt trött när jag och Tove ska gymma igen imorgon bitti...#hardlife

puss på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback