PIC SUMMARY

Trodde jag hade publicerat ett inlägg härom dagen, men det försvann visst...? jahapp :( men aa lite av vad vi har hittat på under tiden Anna var här. 
 
 
Vädret var underbart nästan varje dag så en promenad längs med ån tillsammans med Tove fick det bli.
 
 
en lurig torsdagsdrink på Queen's Head. träffade även Maria & Hampus där!
 
 
Linus & Klara efter några öl...finns en annan, vackrare bild på Instagram hahaha
 
 
första mars var underbar!!!! Gah! Jag, Anna och Tove gick bort till Haga och strosade runt.
 
 
Ett besök på Myrorna hann vi med också, Tove passade på att fylla sommargarderoben
 
 
ost & vin hos mig på fredagen med finaste flickorna 
 
 
Klaris var trött, vad kan detta ha berott på? Du sover väl ordentligt om nätterna Klara lilla??
 
 
jag och anna tog spårvagnen till 2lång för en middagsdejt på lördagen
 
 
På söndagen klev vi upp så in i bomben tidigt och traskade de 200 metrarna hem till Cissi för att titta på Vasaloppet! Jag erkänner dock att jag mest kom för sconesens skull, något som märktes på min karma då jag sedan lyckades hyvla mig själv i tummen istället för osten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback