27/5

Hej kompisar! Hoppas ni mår bra. Det gör jag. Sitter framför datorn och dricker te. Ja grönt te då så klart, annars hade jag nog inte somnat på ett par timmar än...Och sova behöver jag definitivt göra, min sömn var helt åt helve i natt kan jag säga och tentan den gick därefter. Tur att jag var så förutseende och inte bokade sex veckor på volontärprojektet utifall att jag skulle behöva göra någon omtenta...
 
Kollade förresten ut genom fönstret nyss och konstaterade att solen fortfarande var uppe? Helt fantastiskt ju, fick faktiskt lust att gå ut på en kvällspromenad men kände mig lite för trött eftersom jag faktiskt redan har tränat ikväll...Body balance, det måste ni testa om ni får chansen! En blandning mellan yoga, pilates och tai chi så det är sån där go styrketräning liksom. Så nu känner jag mig sådär härligt avslappnad, ska bli så skönt att gå och lägga sig i detta tillstånd!
 
 
har ingen rolig bild så vi kör en dagens gulleplutt, click4source

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback