Heeeeeeelg

Den var rolig må ni tro! I fredags kom amandis hit och vi pratade först bort ett par timmar hemma hos mig och sedan på Café Berlins uteservering. På vägen tillbaka smsade Tove och föreslog picknick, så efter att ha handlat lite gott på Willys tillsammans satte vi oss på kullen utanför Tove. Johanna och Mimmi kom också efter ett tag så det blev en riktigt mysig get together! När det mörknade drog de andra hem men jag joinade Klara och Adam bort till dammen vid Trädgårdsföreningen där vi satt och drack öl i några timmar (de va nog olagligt, kom jag på efter att ha erinrat mig en artikel i Metro samma dag). Började snacka med några randoms och hur det nu var hamnade vi på Gretas till slut! Själva, för randomsen kom visst inte in...Dans, fest och en promenad hem i soluppgången som avslutning.
 
På lördagen skulle jag egentligen träffa K och A borta vid Botaniska för att kolla på Jonas och Linus som sprang Göteborgsvarvet, men jag råkade visst somna och när jag vaknade bara öste regnet ner. Som tur var återvände sällskapet till Uppstigen senare och det blev en grymt rolig grillkväll tillsammans med en massa nya bekantskaper! Fun, fun. Och idag var det så måndag igen, ackompanjerad av en tretimmars föreläsning i fonetik. Nästan löjligt passande...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback