Mamsi

Idag har jag hängt med min mamma! Nu när hon har börjat på sitt nya jobb är hon ledig en dag i veckan, vilken som helst, och denna vecka råkade det vara just idag. Passade bra eftersom min enda lektion för dagen slutade tolv! Så vi tog en tripp till IKEA, något jag menat och behövt ända sedan jag flyttade in för tre och en halv månad sedan. X antal hundralappar senare (fick några grejer av mamma också) och jag har numera ett rum som är helt förvandlat. Från kalt och opersonligt till supermysigt! Dock fick jag inte riktigt allt jag ville ha, två kuddfodral och ett påslakanset fanns inte i lager men det ena kuddfodralet skulle återkomma på fredag, så jag håller ett öga på webshopen tills dess!
 
 
Va hungriga när vi kom dit så en pizzaslice till mig och en glass till mamma, till det grandiosa priset av tio kronor!
 
 
Fika i restaurangen en kvart senare. Vadå möbler, åker man inte till IKEA för att äta?
 
 
Japp, som synes säljes det turkosa kuddar här!
 
Sen återvände vi till Olofshöjd, klippte till och satte upp mina nya gardiner och avslutade med en pizza runt hörnet. Måste säga detta: föräldrar kan vara jäkligt irriterande så länge man bor hemma, men när man väl har flyttat ut uppskattar man dem desto mer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback