Officiellt vår i Göteborg!

Så gryyyymt varm och härlig dag, den första riktiga vårdagen i år enligt mig. Tyvärr spenderades största delen inomhus på två föreläsningar men efter skolan promenerade Cissi och jag hela Avenyn ner, med slutdestination Kungsportsplatsen. Erkänner väl att det blev ett litet stopp på H&M där jag hittade lite grejer som jag ska hämta upp imorgon (glömde tyvärr mitt tillgodokort på 100kr). Fin dag vars enda negativa aspekt var att jag har ont i halsen. :( Kurerar mig med apelsin och Bafysin, ingen tid att vara sjuk när vi har sjuttioelva tentor att ta itu med!
 
 
Slappade på gräsmattan utanför skolan på lunchen, vi var inte de enda kan jag säga!
 
 
Hämtade Cissis cykel i Vasastan
 
 
hade nya solbrillorna på för första gången i år, är de snabba eller snygga? jag är fortfarande tveksam
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback