Paket från Fitnessguru!

 
Allt kommer från fitnessguru.se
  • Kände att det var dags att bli som alla andra och hoppa på One Whey-trenden...Nej men skämt åsido, då jag ofta tränar rätt sent i kombination med att jag är lat och avskyr att laga mat kände jag att proteinpulver nog skulle passa mig. Så smidigt att ta med sig shakern i väskan och kunna fixa sitt efter tränings-mål direkt på gymmet! Får man inte i sig protein max en halvtimme efter avslutat pass bryts musklerna ner istället för att byggas upp och det vill man ju såklart undvika.

  • Shakern kan man bygga ihop i sin egen färgkombination och består av tre delar (behållare+lock+kapsyl). Rosa är min favoritfärg men att ha en helt knallrosa shaker kändes lite överdrivet. Så med vit behållare blev den fortfarande min stil men ändå lite mer nedtonad!

  • Den lilla asken innehåller något som heter OneBeauty och är kapslar speciellt framtagna för tjejer. De innehåller bl.a. hyaluronsyra (som min ansiktslotion!), vitamin A, B2 & C + zink och ska främja starkare och friskare hår, hud och naglar. Man tar en kapsel per dag i samband med måltid så förhoppningsvis märks det skillnad ganska snart. Återkommer med resultat! ;)

  • Fitnessnudlarna fick jag på köpet och ska alltså vara hälsosamma nudlar (inget vitt mjöl osv som med vanliga nudlar) helt utan kalorier. De går även under namnet shiratakinudlar och är mycket vanliga i Japan där man har ätit dem i ca 1500 år. Nyttiga nudlar, rena drömmen för denna lilla nudelälskande vietnames...!!!!
Min träning och livsstil i allmänhet har varit lite sisådär på sistone ärligt talat (skyller på tentor och mycket att göra) så jag hoppas att denna leverans kan inspirera mig till att komma igång igen. Starten sker redan ikväll faktiskt - afro power dance tillsammans med Tove!

Kommentarer
Linn säger:

Hej undrar om man får med en behållare som man lägger under flaskan som man kan ha pulver i? :)

2013-06-08 | 11:25:59
Blogg: http://erikssonlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback