Produktivitet

Ordet i rubriken är inte alls min starka sida, men ikväll känner jag att det kanske ändå finns en liten gnutta av produktivitet i mig. Vi har en tenta på ca 1000 ord som ska lämnas in före 16:00 på måndag, både online och på papper. Ända sedan vi fick uppgiften förra fredagen har jag skjutit upp, slitit mitt hår över och oroat mig för denna jäkla tenta för jag har helt enkelt inte vetat vad jag ska göra med den.  Men så igår fick jag i alla fall en mental kontur av min text och idag, då jag och Tove bestämde att vi skulle plugga ihop, lossnade det bara sådär! Att plugga tillsammans med någon kan nog vara ett av de absolut bästa hjälpmedlen för studierna.
 
Vid halv sju-tiden tog vi en paus och belönade oss med ett besök på Sushi Wong, samt en tur till Willys där det inhandlades en stor mängd onyttigheter (ja, det är den där veckan igen, för oss båda två dessutom). Imorgon blir det ytterligare några timmars sittning för att blir klara, och sedan blir hela nästa vecka en enda stor belöning. Iron Man 3 på måndag, på tisdag kommer fina saknade Klara hem och på TORSDAG! Då ska jag träffa Amanda! Älskade finaste bästaste vän. Vi har inte träffats på evigheter och det är först nu när vi faktiskt har bestämt en dag som jag inser hur mycket jag har saknat henne. Åh. Kommer bli så himla bäst, så flummigt och så fnissigt. Precis som det ska vara när bästa kompisar umgås!
 
 
Krabborna på stranden i Åsa sommaren 2011!
 
 
Studentbalen, 23 maj 2012
 
 
Avslutar med det vackraste kortet av alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback