Shopping

 
Är det något som intresserar er, mina kära läsare? Hade eventuellt tänkt att börja slänga upp lite bilder då och då på sånt jag köper...Jag shoppar ju faktiskt en hel del (för mycket) och dom där inläggen skulle ju kunna tjäna som utfyllnad när jag inte orkar skriva ett ordentligt inlägg. T.ex. denna vecka har jag köpt ballerinaskor, ett par byxor och en klänning (de två sista är det som ligger i påsarna på bilden ovan). Byxorna är randiga i svart och vitt och bah såååå snygga! Jag har ingen bild på dom just nu men man kan klicka här och här och se hur de ser ut på någon som bär upp dem rmycket bättre än mig! (I detta fall Agnesa som jag har gått i samma skola som från mellanstadiet till gymnasiet, kul och nödvändig fakta). aja låt mig få veta om detta förslag är bra eller bajs, peace så länge nu ska jag sova och eventuellt dö för jag har fonetiktenta som jag inte kommer klara klockan nio imorgon bitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback