Tiden, tiden, tiden...

Ja den är väl lustig hörni? Svårt att förstå vad jag menar utifrån bara denna korta mening kanske, men såhär då: om vi börjar i liten skala, just nu är klockan t.ex. 18:41, vilket betyder att denna torsdag snart är till ända. Datumet är den andra maj och vi är således två dagar in i årets femte månad. Helt logiskt är jag därför snart 19 år och fem månader, jag har bott hemifrån i tre och om endast EN månad avslutar jag mitt första år på ISP. Därefter väntar tre månaders sommarledighet, vilken som bekant alltid går skitfort, och efter lika länge till firar jag min 20-årsdag. Jag??? 20??? TIDEN VART TAR DU VÄGEN?????????????????
 
Kavalkad med gamla bilder, alla älskar sånt!!
 
 
Jag och Love i Vietnam februari 2009. Han i sina asiatisk-inspirerade medeltida riddarkläder och jag i min traditionella vietnamesiska klänning (fast med kort ärm). Kan ni förstå att den där lille skiten till vänster har växt upp till stekaren på bild för några inlägg sedan???
 
 
 
jag och mina bästisar från hotellet där vi bodde. jag och han till vänster utvecklade nån sorts lovestory medan vi var där...DÖR åt mig själv såhär fyra år senare, vi kunde inte ens kommunicera med varandra?? (svartvit bild för att det inte ska synas hur gula vi är HAHA)
 
 
sned lugg, inte snedlugg, som min idol Bou från An Cafe <333
 
 
 
 

Kommentarer
Susannaaaaaaa säger:

Jag känner lie.... vadfaaan hände med mitt hår???

Svar: vadåraaa? ser nu att vi brukade matcha luggar HAHA DÖR
lina

2013-05-05 | 22:34:24
Blogg: http://susannawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback