-

Sorgligt men sant att man kan sitta och titta på solnedgången klockan tre på eftermiddagen numera. Eller tycker jag bara extra synd om mig själv idag då jag har en sjuhelvetes jävla mensvärk och är så hormonstinn att jag blev tårögd till scenen med Ellies och Devons bröllop i Chuck. Det summerar för övrigt min dag i stort sett, försöka se så många avsnitt som möjligt då mitt gratis prova på-konto hos Netflix går ut ikväll. Igår var jag däremot riktigt produktiv med både plugg och diverse reseförberedelser! Bra, då har jag gjort tillräckligt denna vecka för att kunna skippa morgondagens föreläsning...


Skämmer bort mig själv med färska hallon. Lägg märke till hur jag har pimpat bilden för att verkligen få den att skrika vARDAGSLYYYYYYYYX <33333334668klbjdhdkl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback