5/11

 
Jag, Tove och Cissi hade pannkaksbrunch hemma hos mig förra onsdagen. Sååå gott! (jag har bara tre tallrikar därav förvaring i plastskål)
 
Igår fick jag ett superroligt och spännande mejl från en tjej som heter Rebecca Norberg! Vad det handlar om vill jag inte avslöja riktigt än, men jag är galet taggad på vad det kan utvecklas till! Hehehehehehe. En välkommen energikick nu i dessa tider då mörkret sänker sig alltmer över oss. Tycker mig ana att solen är på väg ner och klockan är inte ens tre. Ska springa ner till brevlådan nu och hoppas på att det ligger en postavi där som också kan pigga upp mig. Har nämligen varit skitdum och köpt en 5s. Helvete

Kommentarer
Beccus säger:

Det blir verkligen spännande att se resultatet av det här! :) Härligt att det blev en energiinjektion för dig. Snart är du nere i värmen!

2013-11-07 | 03:02:32
Blogg: http://beccus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback