Blueberry språkresor // Reseberättelse från Vietnam

 
(bilden är en länk)
 
Nu ligger min reseberättelse uppe på Blueberrys hemsida!!!! Det var första gången på evigheter jag skrev något som inte har med skolan att göra och jag blev överraskad av hur bra det kändes att än en gång bara få låta orden löpa fritt. Ja, jag har bloggen då förstås, men här skriver jag ju vilket ordbajs som helst och det kunde jag ju inte riktigt med uppgiften från Blueberry. Meningen med reseberättelsen är att den ska vara informativ och detaljerad samtidigt som den är inspirerande, medan bloggen däremot kan vara väldigt fristående så länge det är fokus på projektet. Jag tycker jag lyckades bra med båda texterna, superstolt och supernöjd!
 
Ett gäng nya bilder har också kommit upp och även de är jättefina. Förutom själva projektplatserna tog de med en bild från Nhơns och Vượngs födelsedagsfest och det tyckte jag var kul så både 2EC och en bit av fritiden kom med. Även Linda, den svenska tjejen som kom efter mig, och holländarna Joost, Fleur, Dagmar, Elise och Tom finns med på ett hörn! Blogginlägget kommer komma upp här om en-två veckor, men varför inte klicka sig in redan nu och läsa om de spännande äventyr andra har skickat in från alla världens hörn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback