.

Tentan gick faktiskt hyfsat måste jag säga! Nog för att jag känner mig rejält osäker på om jag klarade den, men jag svarade i alla fall på allt så gott jag kunde, och det var ingen fråga som jag kände att jag verkligen inte hade någon som helst aning om. Oavsett hur det går känns det grymt skönt att ha den avklarad nu! Det var först när jag lämnade tentasalen som jag insåg hur spänd jag faktiskt har känt mig de senaste veckorna, så nu får vi ta igen det genom att vara allmänt onyttiga ett tag framåt. Inte en bok ska öppnas, förutom deckaren jag håller på att läsa innan läggdags om kvällarna just nu. Lite musik på svag volym till det också och aa jo tillvaron känns rätt okej. Dessa låtar nedan går på repeat i mina lurar just nu, stor överraskning att det är vietnamesisk musik va?! Saknaden efter det stället är ganska stor om någon inte hade förstått det...Hur som haver, enorma hits allihopa och givna favoriter på spellistan när det var karaokedags haha.
 
 
 
 
Imorgon har jag skola vid nio och efter det ska jag och Cissi luncha ihop. Både hon och Tove åker hem för att introducera pojkvännerna för sina familjer denna helg så då åker väl jag hem jag med! Alltid skönt att slippa livnära sig på snabbnudlar för ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback