星期四 晚上

 
 
VACKRA <3 vem som är redigerad och vem som är naturlig kan man ju dock fundera över...
 
Så var det då helg igen och den var då inte ett dugg eftelängtad. För på onsdag är det dags för omtenta så det betyder att mitt sällskap de kommande dagarna blir fonetikboken. Hörde jag någon sjunga Fredagsmys-låten eller??? Nåja, en liten morot får jag i alla fall imorgon för då ska jag och Tove sushi-luncha och sen plugga ihop. Det är ju faktiskt fredagsmys på riktigt! Vi försöker testa så många olika ställen som möjligt och imorgon ska vi till ett som ligger borta i Stampen, så jag ska även in på polishuset för att förnya mitt pass. Mitt förra utfärdades januari 2009 och jag höll på att inte komma igenom kontrollen i Paris sist jag var där. Funderar på att skriva en rad till ansvarig myndighet och föreslå att minderåriga borde förnya sina pass oftare än vart femte år...
 
(rubriken betyder "torsdag kväll" för texten vi jobbade med i skolan idag handlade just om en torsdagskväll. hiiihihi vad ironiskt o skoj)
 

Kommentarer
Klara säger:

Vad söta ni är! Jaa jag trivs jättebra här och har kul hela tiden, men nu har jag åkt på en dunderförkylning.. :( Nää jag kommer inte hem ngt i höst, men i jul!! Men jag kommer inte till Göteborg något då tyvärr, har ingen tid till det!!! :(:(:(:(:( Men i vår kommer jagk anske hem en sväng!!! :D :D <3 <3

2013-10-07 | 14:45:05
Blogg: http://klaragustavssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback