Friday love

Har precis tagit farväl av Tove efter att ha tillbringat kvällen här hos mig med massa myzzzzzz. Farshid skulle gå till gymmet nu ikväll så då bestämde Tove och jag att vi skulle köpa godis och kolla film eftersom jag precis har skaffat Netflix. Innan idag satt vi på skolan och pluggade ett par timmar tillsammans med Tolda, Cissi och Martin så detta var vår lilla belöning. Inte alls så att vi pratade bort tiden istället eller så, host... 
Vi valde Crouching Tiger, Hidden Dragon och den va rätt bra faktiskt (även om vissa grejer var lite skumma). Det enda jag har sett av den filmen innan är slutscenen så det var ju kul att få se resten också! 
 
Imorgon ska vi ha tacokväll hemma hos Cissi! Jag, Tove, Farshid, Cissi och Albin. Det känns lite som att vi är HIMYM-gänget och jag är Barney men aja...får väl ta med datorn och ha på Skype eller något...
 
 
Ingen av oss vill ha gröna grodor i våra godispåsar, är det för att det skulle kännas som kannibalism kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback