jdfjksd,g;

Näe nu är jag trött på att vara sjuk! Hade till och med feber i lördags, 38,4 grader som visserligen försvann igår kväll men jag stannade hemma idag för säkerhets skull. Har städat lite, Google+ Hangout:ade med Hà/skypade med Hạnh (tänker då fan inte betala för att jag ska kunna skypa med flera samtidigt :@@), sorterade tvätt och annat sånt där man aldrig har tid eller lust att ta itu med annars. Mellan varven försöker jag plugga vietnamesiska! Åhh de är så roligt så ni anar inte, speciellt eftersom jag faktiskt har folk att öva med :d :d :Dd, till lunch åt jag bacon. Var bara tvungen att tala om det för daaaamn vad gott det var. Man brukar ju tappa smaken när man är förkyld men denna gång var det helt tvärtom. Kanske ska försöka vara sjuk ett tag till då??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback