Nu är det helg!

Ajjemen, då jag inte har någon skola på fredagar får jag varje vecka lyxen att smygstarta helgen en dag i förväg hehe. Har gjort det till min vana att på dessa lediga fredagar städa och tvätta, men städningen har jag klarat av redan idag eftersom Tove skulle komma över så vi får väl se vad det finns att fylla den luckan med. Ska nog inte bli några problem i och för sig, tvätt finns det så det räcker och blir över och det står ett berg av disk på skrivbordet, plugget blir jag väl heller aldrig ledig från...hö. Egentligen var det anledningen till att Tove var här ikväll men så råkade det komma annat emellan och jag läste väl max ett avsnitt i boken. Bara att försöka ta igen det nu i efterhand, jag pluggar ju faktiskt som bäst på kvällen och med en varm choklad-inducerad sockerkick i kroppen höjs min studieförmåga förhoppningsvis ytterligare ett snäpp!
 
På lördag har jag alldeles för mycket skojigheter att välja mellan, antingen 90-talsfest hos Cissis pojkvän eller tjejkväll hos Ida i hennes och Johans nya lägenhet i Hyssna. Blöööö vet inte vilket jag helst vill, båda vore ju grymt roliga. Någon som har en idé för hur jag ska kunna vara med på båda???
 
 
Man kan ha kul på avstånd också! Som jag, Ben & Hà tvärs över jordklotet t.ex. Haha ni måste testa Google+ hangout, finns så många knäppa effekter jag dör
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback