reLAX RElax RELAX

 
Men iiiihhhh. Hur fint och mysigt var inte detta lilla rum då. Det är synd att SGS är så jäkla strikta med vad man får och inte får göra, annars hade nog mitt lilla krypin sett rätt annorlunda ut. Klart, sen har jag ju inget burspråk heller...Men jaja, alla större inredningsplaner får nog läggas på is tills jag får min första egna riktiga lägenhet. Studentbostäder i all ära, de är en grym tillgång och det finns inte på långa vägar tillräckligt många, men det är ändå bara tillfälligt och man orkar liksom inte spendera massa tid och pengar på något som man ändå kommer flytta ifrån inom en relativt snar framtid.
 
Och jag går faktiskt i flytt-tankar redan nu. Till en annan studentlägenhet då förstås, men en som har EGET KÖK <3 <3 <3 <345363y6. Har man aldrig bott i korridor kanske man inte förstår vikten av denna lyx, men alla ni som har delat kök vet vad jag pratar om. Det ligger en lägenhet ute som jag skulle ha möjlighet att få, men jag vet inte. Vill inte ta några förhastade beslut liksom. Och jag måste fråga mamma såklart........*hej självständig snart-20-åring*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback