Lördagsnöje

 
Igår bjöd Albin och Simon på fest hemma hos sig, och då både Tove, Farshid och jag var bjudna startade vi med en liten förfest hemma hos dem. En omgång Ring of Fire med vin och Baja päron senare raglade vi iväg till själva festen som var mycket trevlig. Simon hade bakat två kladdkakor och en ananaspaj, någon annan hade haft med sig cupcakes och tårta och även om det var något udda drinktilltugg var alltsammans ljuvligt gott vill jag lova! Hela lägenheten var packad med folk, både såna jag har träffat innan och nya ansikten. Kan bara hoppas att jag gjorde ett okej första intryck då jag även hade medhavd dricka och värdarna bjöd på fin-whisky och indisk rom...
 
Kom hem vid halv tre-tiden och det första jag gjorde var att slänga mig i soffan och ta bilder på mig själv med Photobooth. Glömde intelligent nog min mobil hemma hos Tove och Farshid och man måste ju föreviga en rolig kväll! Som ni kan se blev bilderna sådär asså, som de brukar när man inte riktigt är vid sina sinnens fulla bruk. På hälften av dem såg jag såhär hemtrevligt mysig ut och på resten var jag stenseriös och såg ut som att jag ville döda någon. Mästaren av egobilder! (VÄGRAR använda ordet s*lfie och gillar man inte kpop vet man inte vad selca betyder livet är hårt </3)
 
Idag har jag bara legat i soffan och tittat på Game of Thrones. Kunde bara sova till halv nio imorse så det har inte blivit många knop gjorda idag inte. Borde egentligen gå över till T&F och hämta mina saker men det regnar ute och jag är hungrig så jag orkar inte...ibland önskar jag verkligen att jag hade en pizzeria i badrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback