STHLM

Så var jag då tillbaka i huvudstaden, efter att ha spenderat två dagar hemma hos min kära mamma. Det fick bli så eftersom jag egentligen inte hade tänkt gå på Fried Rice först, men ändrade mig. Natten till idag spenderade jag i Jainies gamla lägenhet, tillsammans med hennes syster Lisa som visade sig vara världens gulligaste. Ikväll kommer Jainie hit för att hämta lite grejer och då följer jag med till deras nya lägenhet för att sova där de två återstående nätterna. 
 
 
Svampplockning och magisk solnedgång i Örby med mami i tisdags <3
 
Kom till Stockholm igår vid halv ett, mötte upp Marcus och vi åkte på en liten tur runt Stockholm haha. Först till Danderyd för att hämta nycklar hos Jainie på jobbet och sedan till Gärdet för att dumpa min väska. Jag var sviiiiinhungrig (hade inte ätit på typ tio timmar) så därefter bar det av till KTH där jag testade på den berömda grill som finns där. Marcus skulle hem men Inno var i skolan så då hann jag träffa honom en kort stund också! 
 
 
Idag har jag hängt med min fina Tinis! Vi fikade, gick i affärer och tog en tur in på Moodgallerian för att utnyttja deras toaletter då de är gratis och fett fräscha. Det är ganska dyra affärer i Moodgallerian men har ni vägarna förbi, kolla in toan haha...
 
Nu är det helg och den är jag grymt taggad på!!!! Jainie är ledig från jobbet och då ska vi först och främst äta hotpot har hon sagt, sen vet jag inte vad vi ska hitta på innan kvällens festligheter. Vi är bjudna till en förfest hos en av Jainies kompisar som ska flytta utomlands och passade på att köra avskedsfest i samband med FR. 90 pers har jag hört att vi blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback