All good things must come to an end...

Så sitter en här återigen,sista dagen på min vistelse i Da Nang och vet inte om jag vill ta till lipen eller inte. Nej okej just nu känns det faktiskt helt okej, men hur jag kommer att bete mig imorgon kväll på flygplatsen vet en aldrig...
 
Jag har i alla fall två roliga sista dagar kvar, ikväll är det den traditonella ses-snart-igen festen och imorgon förmiddag är jag "inbjuden" till Bông Phượng för en sista behandling. Var där i söndags med Lina och Na och sa då när det var dags att gå att detta var mitt sista besök, men eftersom jag gick runt och intensivt hatade mitt lockiga hår (permanenten har släppt jättemycket) de två nästkommande dagarna åkte jag dit med Giang i tisdags, till de anställdas förvåning (smått roade blev de nog också). 
 
Bjöd även in dem till festen ikväll men det är nog tveksamt om någon kommer eftersom de inte känner någon där, inte pratar engelska och dessutom jobbar de flesta...Nåja imorgon ses vi i alla fall! Har numera även en stående inbjudan till både skönhetsbehandlingar och kaffe nästa gång jag kommer hit och är ledig. Näst efter barnen och alla vänner är Bông Phượng lätt det jag kommer sakna mest lolZ
 
 
Le new hairrrrrrrrrrrrrrrrr! Lite platt för tillfället eftersom jag inte har fått tvätta det efter behandlingen ännu (det är det jag ska göra imorgon) men annars är det rakare än rakast och jag är så nööööööjd. 

Kommentarer
johanna säger:

Hallå är du hemma nu ellerrrrrrrrr??!! :D

Svar: jaaaaaa :D fast är sjuk......
lina

2014-02-17 | 08:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback