Nyyyyyyyyyttttt

Beställde dessa för någon månad sen men de hann inte komma innan jag åkte, men i lördags hämtade jag min post hos Tove och då låg de där! Såå feeeeiiijjjna, och även behövliga då det har fastnat nå skit på insidan av mitt nuvarande så att det har blivit små hack på baksidan av telefonen <///////////3 börjar inse poängen med skyddsplast även på baksidan nu...
 
 
(det är såklart ingen sån där text på det rosa, men eftersom de är sataniskt svåra att få av fick jag ta en printscreen från säljarens hemsida istället så det är vattenmärket som har kommit med)
 
Annars fick jag igår reda på av mamma att jag tydligen är vietnamesisk medborgare, då hon fått ett brev från BFA där det stod att alla som blir adopterade får behålla sitt vietnamesiska medborgarskap. Dock måste jag, eftersom jag blev adopterad före juli 2009, ringa till ambassaden och registrera mig, men ingen svarar trots att jag sen igår har ringt flera gånger på de tre olika nummer som finns att tillgå. Det+att det tog 20 år att kläcka ur sig att jag och typ tusen andra är vietnamesiska medborgare, man ba ♡♡♡ vietnamesisk byråkrati ♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback