Tillbaka på Uppstigen

 
bild från min avskedsfest i torsdags! Luong, An, Trang, jag, Giang och Na. Nästan alla kom, även Phuong (och hennes underbart söte lille son), Phuong och Phung (haha) från salongen :DDDDDDDD
 
Det är ändå skönt att vara tillbaka i Sverige igen, träffa vänner och familj och få komma hem till lilla lägenheten, även om den ser ut som skit just nu då jag som förutspått har åkt på en förkylning och inte gör många knop just nu. Jag vill verkligen inte vara sjuk nu så jag har tryckt i mig några av de piller jag köpte när jag var förkyld i Vietnam, och jag vet inte vad de innehåller men jäkligt effektiva är de i alla fall! Hade lite feber igår och imorse men nu känns den redan mycket bättre. 
 
Snöfritt och soligt är det också så någon väderrelaterad depression har jag heller inte åkt på! Rycktes dock tillbaka till den europeiska verkligheten rätt brutalt i lördags morse när vi skulle landa i Paris. Beräknad landningstid var 07:00, men när planet började sänka sig mot marken tänkte jag att detta kunde ju inte stämma, klockan måste ju vara mitt i natten för det är ju kolsvart ute??????? Insåg sedan att just det ja, det är så här det ser ut typ tio månader om året i denna del av världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback