Hej

Ja låg uppdatering osv men ja.........tänker försöka sluta att skriva om allt jag gör och istället bara meddela att jag mår fina fisken. Rebecca och Mattias har varit här och nu dragit vidare, de var jättetrevliga och mysiga båda två och det var kul att kunna prata svenska igen. Och iKVÄÄÄÄÄLLLKDGLSDGISJDG!!! Då kommer Kajsa och Lina!!!! Jag är så fett taggad, det ska bli jättekul att äntligen träffa dem! Suger dock att det även betyder att det bara är fyra dagar tills jag åker hem...näe fy nu pratar vi inte mer om det. Kan bjuda på lite bilder istället, den första lånad från Rebeccas blogg! Har även fått ett USB-minne med massa bilder från dem och det ska bli jättekul att se. Kul att ha någon med en riktig kamera som inte bara fotar för "souvenirer" liksom.
 
Han vill alltid låna min mobil och ta bilder, men det var inte förrän han lyckligt sprang omkring med Mattias stora systemkamera som mr Viet berättade att han (tuan, inte mr viet alltså) i framtiden vill bli fotograf. Blir min flytt till Da Nang faktiskt verklighet hoppas jag innerligt att jag kan göra något för Tuấn, Hiếu och Hiếu, mer än att bara köpa vantar eller fotbollskläder. Vill så gärna att de ska få en bättre framtid, slippa bo på stödcentret där de tvingas vara vuxna redan nu för att sedan slängas ut när de fyllt 18. (Mental) trebarnsmamma vid 20 års ålder, det hade jag aldrig kunnat föreställa mig!
 
 
 
Firade 2EC:s fyraårsdag hemma hos Dũng i lördags! Jag, Hà, Lê Na, Giang och An. Finaste vännerna på denna sidan planeten. ♥
 
 
Maaaaatttttttttt
 
Rebecca och Mattias var uppskattade av barnen i Dai Loc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback