Chillar tar det lugnt softar


Sitter just nu på en salong i stan med Jenny, Alice och Lina och skämmer bort oss med lite nagelvård. Jag körde bara på att måla tånaglarna i samma färg men de andra slog på stort och fick lite blommor ritade också. Tjuvkikade på Jenny och det blev såååå fint! Jag har ju min nagelförlängning fortfarande så det får bli en annan gång. Innan idag åt vi frukost på Vis mammas restaurang och drog en sväng till Big C. Jag och Jenny skulle inte köpa något särskilt så vi satte oss på ett café istället och åt egg tart istället. Dog så gott det var!!! Det är sjukt svårt att få tag på bra bakverk här i Asien eftersom de inte har några ugnar men det här bageriet är grymt! 

Efter detta ska vi åka och få massage är det tänkt. Riktigt kämpig dag med andra ord, börjar jobba imorgon så måste ladda upp med energi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback