Fredag

Hej hej kära vänner!

Idag är det fredag och det tycker jag märks på stämningen lite överallt. Bland annat är det mycket trängre på stan (haha). Jag hade bestämt att jag skulle ta i itu med en massa saker som behövde göras, såsom tvätt, gå till återvinningen och laga lite matlådor, ja ni vet. Gick till och med upp extra tidigt imorse så det verkligen skulle bli en riktigt nyttig dag idag, men precis när jag kom ut ur duschen smsade Johanna och frågade om jag ville luncha ihop. Det var ju såklart mycket mera lockande än hushållssysslor så där sket sig den planeringen!

Vi gick i alla fall till Soppa & Sunt vid domkyrkan, åt världens godaste tomatsoppa och hade det jättetrevligt ända tills Johanna upptäckte att hennes telefon hade blivit stulen. Blir så arg på folk som stjäl!!! Och stackars Johanna framför allt, vips var hon av med alla möjliga viktiga saker och alla sina kontakter.Nej usch alltså, hoppas verkligen att vem som än stal den får ett riktigt hårt slag tillbaka av karma... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback