Matte black

God kväll kära läsare! Sitter bänkad i soffan hemma hos mamma och ska kolla på Star Wars episod tre. Pausade tv:n ett tag så att jag kan spola förbi reklamen sen, och tänkte att då kan jag ju passa på att blogga. Kom hit igår efter att först ha sprungit in på Topshop och bytt mina boots till en storlek större (de klämde när jag gick nerför i trappor) och sen varit och gjort nagelförlängning för andra gången på lika många år. Förra var inför studentbalen, fattar inte att det har gått två år sedan dess???
 
 
Det är en tjej vid namn Sanna som precis har fått sitt diplom och öppnat salong hemma hos sig här i Kinna. Så det var både nära och billigt, plus att Sanna själv var både jätteduktig och -trevlig. Vi var dessutom lika gamla upptäckte vi, så det blev en hel del prat om gemensamma bekanta och saker som hänt runtom i kommunen. 
 
Jag blev superdupernöjd med mina naglar och kommer definitivt att gå tillbaka till Sanna. Ni kan hitta hennes Facebooksida här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback