Miss sunshine


Hej hej bloggis! 

Även idag skiner solen så fint och jag har precis kommit hem från en promenix i det UNDERBARA vädret...det gjorde mig trött så nu har jag slängt mig ner i soffan (bokstavligt talat, ligger som en jävla hösäck) med en kopp kaffe och ska kolla på gårdagens avsnitt av Top Model. Det är inte alls min typ av program egentligen men jag började kolla när Anna var här eftersom att Feben är hennes klasskompis och sen blev jag fast. Det är ju mycket roligare att kolla på den svenska versionen och så tycker jag att det verkar vara ett så himla härligt gäng som deltar i år. Kommer bli ledsen vem som än åker ut haha :(

Min fina kaffemugg fick jag av min moster i 20-årspresent! Fick en till likadan plus att jag fick ytterligare två muggar av mamma haha. De måste vara världens coolaste, svarta med nitar på yEAAAAAH hardcore \m/. Enda nackdelen med den på bilden är att den är så jäkla stor så det var tur att jag inte drack kaffe innan jag gick ut. Då hade det blivit många pauser i buskarna kan jag säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback