Artsy fartsy


Det var så jäkla fint utanför mitt fönster precis när jag skulle gå till gymmet innan! Tyvärr har jag varken kamera eller fotoskillz tillräckliga för att göra det rättvisa på bild, men jag hoppas ni kan få en liten glimt i alla fall. Dessutom satt det en familj och grillade i trädgården nedanför så jag fick ta en bild snabbt som attan för att undgå att framstå som en läbbig fönster-smygfotare. Den finaste detaljen av alla kom inte ens med, en luftballong perfekt centrerad mellan de två högra taken. Förhoppningsvis har jag tillräckligt fotografiskt minne för att minnas hur det såg ut i verkligheten när jag tittar på detta foto i framtiden! 

Kom alldeles nyss hem från gymmet och sitter nu i sängen med proteinshake och kaseinpudding och läser bloggar och lyssnar på Den svenska björnstammen. Inte den festligare lördagskväll man kan tänka sig men det gör inte så mycket. Är inte på något vidare festhumör ändå och så måste jag ju ladda upp inför Annas student!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback