Hej igen

Liten plot twist där va, när ni väl inte ens trodde att jag kunde bli sämre på att blogga? Men i princip alla som läser min blogg känner mig väl på riktigt och har därför någorlunda koll ändå på hur mitt superintressanta liv har tett sig den senaste månaden. Har ni inte det kan jag i korta ordalag sammanfatta det som att jag har tränat, firat en superhärlig påsk i centrum av den värmebölja som infann sig då, druckit öl, spelat volleyboll, träffat en drös nya, härliga människor, stått och frusit så jag skakade under kortegen precis som förra året, åkt till Stockholm och träffat alla mina underbara vänner häruppe.
 
Det är för övrigt där jag befinner mig i skrivande stund, i Tinas kök i väntan på att hon ska komma hem från skolan (därav bildbristen, kommer en annan gång). I tisdags kväll, samma dag som jag anlände, hade hennes klass studentskiva med Gatsby-tema och det var en grym kväll! Kom hem vid halv fem-tiden och släckte inte förrän vid sex, varför man kan förstå att vi inte hann med så hemskt mycket igår mer än att åka hem till Anna, där vi hade fixat oss för skivan, och hämta våra grejer innan vi skulle träffa Inno på Pizza Hut. Vi åt oss proppmätta och rullade därefter i väg till KTH, Innos skola där det just nu pågår deras motsvarighet till kortegen. Vi drack öl, dansade oss svettiga men drog hem innan klockan blev för mycket. Stackars Tina skulle ju till skolan idag.
 
nu har hon kommit hem och vi ska laga japchae innan det är dags att gå på Annas modevisning. Lovar att jag uppdaterar snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback