WEEKEND // STOCKHOLM

 
 
bild från i somras när jag & Jainie gjorde Da Nang osäkert på moped
 
Godmorgon readerz! Idag börjar min dag med att färdas baklänges i en fart av cirka 160km/h. Jag sitter alltså på tåget mot Stockholm, där jag ska hälsa på min kära Jainie en sväng. Hennes dj:ande pojkvän ska nämligen tävla i Klubb Göta DJ Challenge ikväll, vilket sammanföll med att hon imorgon ska bila ner till sina föräldrar i Värnamo, så då bjöd hon med mig på båda grejerna. Både Jainies föräldrar och jag har fått höra en del om varandra så det ska bli väldigt roligt, haha. 
 
Nu när jag kommer upp ska käre Innopinno komma och möta mig på stationen så ska även vi hitta på något en sväng innan Jainie kommer. Inno och jag pratade faktiskt häromdagen om att vi borde ses snart, så denna högst spontana Stockholmsvisit kom högst lägligt! Kommer bli gr9 att få prata, skratta och bara ta igen lite av den tid vi förlorar på att bo så långt ifrån varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback