KLUBB GÖTA DJ CHALLENGE

 
 
 
njöt av utsikten från västerbron med inno

Helgen har varit mycket bra! Skrattade så jag grät, åt så jag storknade, dansade så fötterna värkte och skrek tills jag trodde lungorna skulle hoppa ur kroppen på mig. Men det var det värt för det var den DJ som fick högst jubel från publiken som vann, och vem tror ni gjorde det om inte Taiyou! Så nu är det final som gäller i helgen och den som kammar hem hela skiten vinner en resa till Shanghai samt att spela på klubb Götas nypremiär i november/tillsammans med en VÄRLDSARTIST någon gång i december. Feeeet chans ju, så gå in och anmäl er till eventet här, gör plats i kalendern nu på lördag den 25e oktober och se till att vara på plats för att heja fram DJ Taiyou hela vägen till Kina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback