Webcambild

 
Såna gillar väl alla? Det är till och med en riktigt gammal en, såpass att jag fortfarande hade svart hår och tandställning. Egentligen lade jag mest upp den för att jag inte har några roligare bilder att bjuda på just nu, men det var ändå kul att rota igenom lite gamla bilder och se hur mycket jag faktiskt har förändrats sen förra året. Hade inte lust att ta någon ny heller eftersom jag har varit hemma från skolan igår och idag (är lite krasslig efter helgen) och är jätteskabbig just nu. Sitter och försöker plugga lite matte till högskoleprovet som är på lördag, så jag har i och för sig ingen anledning att se något annat ut heller, för den delen. Det är första gången sen jag tog studenten som jag räknar något mer avancerat än nians gångertabell, men med hjälp av Inno och denna grymma sida verkar kunskaperna ändå kämpa sig fram i ljuset igen! Blev dock påmind nyss om hur otroligt, ofantligt, enormt tråkigt geometri är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback