Fried Rice

På lördagen åkte vi först ut till Haninge för att kolla in den fotbollsturnering som hölls i samband med själva FR-festen. Vi stannade inte så länge utan åkte tillbaka in till stan för att äta lunch i Kungshallen och även svänga förbi Systemet lite snabbt. Sedan åkte Jainie hem och jag drack kaffe först med Marcus och sedan med Tina. Helt skakig i händerna kom jag tillbaka till Jainies lägenhet och vi käkade sallad, drack vin och fixade oss! Eller ja, Jainie sminkade oss båda eftersom jag är kass och hon är proffs...
 
 
my prettiest unni <3
 
 
Vi var bjudna på två olika förfester, den första som sagt en kombinerad förfest/avskedsfest, och den andra hos en kille som bodde jättenära Tele2 arena där FR ägde rum. Jag tog inte så mycket bilder eftersom jag inte kände någon, men snodde dessa från Jainie hehe
 
 
 
Själva festen var helt okej, jag hade nog förväntat mig lite för mycket dock. Kvällens stora dragplåster var en rappare vid namn MC Jin som tydligen skulle vara megakändis (han var visst med i Fast & Furious 2?) men vi hade ingen aning om vem det var så det var inte så stämningshöjande heller. Dessutom välte en tjej omkull Jainies cider som hon precis köpt och vägrade gottgöra misstaget så det var ytterligare en poäng på minuskontot...Aja, vid halv fem snubblade vi i alla fall genom dörren och sov gott ända tills elvatiden, då det var dags att bege sig mot Upplands Väsby och ytterligare en fest, denna gång en filippinsk grill-dito. Vi åt så vi höll på att storkna (så!!! gott!!!) men vid fyra fick jag lov att ge mig av då mitt tåg skulle avgå en timma senare. Sammanfattningsvis var det en väldigt bra helg, tycker om mina fina 08:or så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback